tlött!

Idag är jag hemskt trött, riktigt jobbigt o gå upp idag, speciellt när man vet att Daniel får ligga kvar i sängen lääänge lääänge till, o det gjorde han också.
De andra dagarna den här veckan har han gått upp med mig o hållt mig sällskap när ja gjort mig iordning, men icke.
Idag mös han in sig mellan kuddar o täcken o sov som en bäver...
VILL OCKSÅ!! I helgen ska jag sova lääänge lääänge, ska gå runt i mjukiskläder hela långa dagarna... hihi
Att gå upp såhär tidigt passar inte min kropp, jag får energi på kvällarna spec. efter 22.00 då är jag mycket effektiv, måste försöka ändra på det där, vore bättre om jag var mer effektiv runt 18.00 tiden.
Men dte kanske ger sig med åldern, eller??

Vilket fall så är jag hemskt trött idag o längtar hem till min kudde o varma sängen!
I eftermiddag blir det en promenad med Bamse, tvätta o sen ska ja till optikern o se så att mina linser sitter som de ska.
Efter det har jag som plan o packa upp det sista i mi n garderob o även försöka få iordning i linne-/städskåpet.
O efter det bara slappa o dega vid tv:n, kanske blir det några övningar på Wii... ;)




Det här är jag i helgen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0