Sjukling

I fredags var min bebis sjuk!!!
Han va orolig hela dagen o mådde inte alls bra, klättrade på mig o skulle sitta i knä större delen av dagen även när vi åkte bil ville han sitta i knä.
Det är så underbart lätt o köra bil o jobba med en hund i knäet.
Men vad gör man inte när en lilla älskling är sjuk?
På kvällen skulle han vara hos mormor ett par timmar men eftersom han blev sjukare så fick jag åka hem från mina planer, tror dte var magknip av något slag som drabbat plutten.

Men som tur är så blev han mycket piggare till i lördags o i söndags var han som vanligt igen.
Dock har han blivit otroligt sällskapssjuk o ännu gosigare efter detta.
Han sover mellan mig o Daniel hela nätterna, han ska vara med o sitta emellan oss eller i knä i soffan han till o med låg o sov på Daniels mage en dag i veckan.
Det är tur att han är så söt o så liten...
Men imorgon åker min lilla älskling hem, då har han bott hos oss i lite över en vecka...
Men det kommer bli väldigt tomt utan plutten här hemma...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0