Regn

I söndags blev dte inte så mycket gjort, det regnade nästan hela dagen, päronen kom o fikade en stund vi plockade lite annars var det en lugn vilodag.

Har jag berättat att jag fått en förtida födelsedage present???
I måndags när vi va lediga kom Daniel hem med en Wiifit bräda till mig, o jag älskar den, har tränat o lekt med den nästan varje dag sen jag fick den. 
Det är så kul o så sporrande, så vi får se om det ger något också. 
Men kul är det, hihi. 
O imorgon ska nog Karro o jag ta en dejt på brädan, eller?? 
Min nya vän, sååå kul är det!!


 


Kommentarer
Maria

Jag vill oxå ha ett Wii! Det är kul med bowling :)

2008-10-07 @ 13:58:32
URL: http://www.viochklumpen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0