Mys helg

Den här helgen skulle Maria o Peter kommit över men det blev flyttat ett par veckor.

Så det blev en hemma-mys-helg, kände att jag verkligen behövde det, har vart helt totalt slut den här veckan.
vet inte vad det kan vara men jag hoppas vårat test av berocca kan hjälpa o ge mig ny energi.
I fredags tog jag en sväng på stan o en joggingrunda efter jobbet o sedan la jag mig i soffan med en tidning o ett glas vin innan Daniel kom hem o det var dags o laga mat.
Kändes verkligen vuxet men otroligt skönt, det ska jag göra oftare.. =)

I går (lördag) träffade jag Karin vi gick en sväng på stan o shoppade lite smått o gott blev en lunch på stan o vi avslutade dagen på Friskis o svettis med ett medelpass a la Peter, jobbigt till tusen men sköööönt o svettigt.
Har verkligen kommit igång med träningen den här veckan hoppas jag har tid o ork att hålla i det här nu.
Känner att det är bra men samtidigt känner jag att jag måste lyssna på kroppen mer o inte hamna i fällan "träning 7 dagar i veckan" igen, det funkar inte för min kropp. Egentligen är väl 5 dagars träning lite o ta i det också men det blir inte så ofta så många pass, den här veckan får jag vara glad om jag får ihop 3 pass... =)

Nehej, eftersom jag helt missade att vi skulle ställa om klockan idag så var jag ju uppe o tassade redan innan 10.
Inte ofta det händer mig såhär en helg, vilket gjorde att jag drog mig tillbaka till sängen med datorn i knät o Fab 5 på tv:n.
Men nu börjar klockan närma sig 11.30 så det är nog dags o ta tag i dagen snart.
Äta lite frulle, bort o städa på salongen innan päronen kommer hit för fika lite teknisk hjälp.

Hoppas ni har en underbar helg!!




Igår blev det egen gjord pizza, yammi!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0