Mitt liv som halvblind...

Ja kanske ska jag döpa om min blogg till det...

Igår var jag hos optikern igen, varje gång man hämtar nya linser (ca en gång i halvåret) så görs en kontroll o ser om man behöver starkare, svagare linser o så att de sitter som de ska osv. O självklart så behöver jag starkare igen, som vanligt. Fortsätter det såhär så kommer jag vara blind innan jag är 25,
de senaste två åren har de sagt att "Nu, nu kommer det stabilisera sig, antingen får du bättre syn nu eller så stannar det såhär", o vad händer?
Varje gång får jag stakare linser, SUCK!!

Vilket fall så tyckte jag lite synd om mig själv igår så då gick jag in på Hm o shoppade med mig lite fina grejer. En typ skjort/tunika, ett skärp, en t-tröja o så några andra småsaker. Det får man göra när man tycker synd om sig själv!!
Känndes lite bättre efter så då blev det hem o fortsätta tvätta o packa upp hemma, laga matlåda o promenera med Bamse.
 
Det är så skönt den här veckan då jag är själv på kvällarna, får göra precis vad jag vill o vara helt ifred o greja hemma.
Men nästa vecka kan jag o min nalle leka hela veckan!
(Förutom när jag ska äta sushi mid Eve såklart).


Nehej nu måste ja ta tag i lite betalningar.
Ha en bra dag!!





Kommentarer
Maria

Men du hittade ju bloggen ändå...

2008-10-14 @ 08:08:30
URL: http://viochklumpen.blogspot.com
alex

Höhö var du rolig där eller var det bara ett påstående att jag hittade dig?

2008-10-17 @ 08:03:10
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0