Min händiga man

Män ska vara händiga enligt mig.
O min man är riktigt händig enligt mig, jag är van vid att pappa klarar allt som har med händighet o andra likande saker att göra. Det är helt underbart att Daniel är precis lika dan, jag litar verkligen på honom till 100%, han kan allt.
Han fixade en garderob till mig, han skruvar ihop saker, han skruvar upp saker, han hammrar o han spaklar, ja säg något han inte kan...
Det ä rju så man blir helt till sig i trasorna... ;)
Hehe, det är allt något visst med män i snickarbyxor, män med verktyg, händiga män... Me like!!





Kommentarer
Anna

Snickarbralls - good, killtuttar - no good.

2008-10-07 @ 10:19:18
URL: http://nanannan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0