Karro på minus

Det är inte ofta jag blir arg, o ännu mer sällan som jag blir arg på mina vänner.
Men i torsdags svor jag redigt mycket om Karro, det va tur att hon inte va i närheten då...

Skulle baka en tårta till i fredags o ha med till jobbet, o eftersom Karro hade min form sedan hon fyllde år i februari så hämtade jag den hos henne inna.
Kommer hem, gör iordning smeten o häller i formen o precis när jag ska ställa in den i ugnen så märker jag att dte är kladdigt under fomen, tänker att det har runnit på sidan o ställer in formen i ugnen.
O då ser jag det som gör att helvetet släpps lös, hon har gjort något med min form!!
Smeten rinner ur formen på undersidan, det lukatr bränt eftersom delar av smeten hamnat på ugnens botten.
Jag känner hur hatet o ilskan väller upp inom mig.



Men Karro hade tur, det blev en lyckad tårtbotten trotts allt...
Rör inte mitt kök o dess tillbehör, det är min ömma tå... ;)



Det blev en tårta med lakrits fyllning på första lagret o citronfyllning på andra lagret.

O grädde, strössel o egengjorda rosor på toppen!!





Kommentarer
eve

åh vilken fin=)

kankse blir en till infl.festen oxå;)

sötaste rosorna

puss

2008-10-21 @ 11:12:20
eve

cool klocka du skaffat!!

tog ett tag innan ja fatta va nummrena stod för bara, höhö!

2008-10-21 @ 11:16:25
Rut

jag e som en blomma, sprider gädje o värme!

2008-10-21 @ 11:17:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0