Harrys här kommer vi

I lördags var det dags för lite Karro & Lally tid.
Vi piffade till oss o Karro bjöd på mat o vi drack vin, tur att Karros päron hade en extraflaska till oss.
Ett tips, drick inte vin som ser ut som red bull, fick en flaska av syster, hon sa att den kunde vara gammal men inte trodde jag den kunde smaka så lilla, fy bubblan!!!

Efter en god pasta Carbonara o några glas vin begav vi oss till Harrys, mer vin o drinkar o massa dans blev det.
Vi träffade ett mannagryn vid namn Daniel där mycket trevligt mannagryn.
Efter ett tag blev det mest att jag sprang o letade efter Karro så strax efter 1 fick min kväll ta slut o Daniel (min Daniel) kom o mötte mig.


  Bakom Karro ser ni mannagrynet Daniel...

  
  
 

Vår nya grej är bildserier... haha
Ytterligare en rolig kväll med världens bästa Karro-barro!!
Det händer alltid så mycket konstigt o oväntat när man är med henne... ;)
Me löööw u!!!


Kommentarer
karolina

MEN TA BORT ETT PAR AV BILDERNA TACK! DET ÄR JU GRÄSLIGT! herregud.

2008-10-07 @ 07:22:53
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0