Brudkväll

Det va inte bara en sjuk Bamse i fredags det var även dags för brudkväll på Egeryds.
Vi började med bubbel i relaxen, bubbel i form av prat o i form av bubbelpool, underbart skönt satt man där i med ett glas vin o trevligt sällskap.
Men som sagt så blev Bamse sjukare så jag fick åka o hämta honom (Maria fick leka taxi) o efter att Daniel kom hem vid 19.30 tiden så kunde jag åter åka o träffa tjejerna. Nu hade de piffat till sig (även jag hade gjort det) o vi möttes på Harrys för mer vin o underbar mat! Deras nya meny måste ni verkligen prova.
Jag åt pasta med fläskfilé, bacon, champinjoner o några andra grönsaker, underbart!!
Det ska ja absolut prova o göra själv, några åt kyckling o sa att den va lika god den, det fanns även svampsoppa o plocktallrik vid bordet.

Lika trevligt som alltid, det kommer jag sakna när jag börjar plugga.
 Mina underbara kollegor, kan man få så bra kollegor igen??
Tror knappast det va, de är mer som mina vänner än som kollegor, tror nästan de vet mer om mig än vad mina vänner gör, de får absolut på gott o ont både se mina bra o dåliga sidor o glada o arga dagar.
Hahah, men dte är ju dte osm är så skönt när man har vänner o kollegor på samma ställe.
Man behlver inte göra sig till, man kan vara den man är o de kan vara som de är o det är i alla fall något som jag uppskattar väldigt mycket.
Nej oj, nu flög jag iväg i mitt bubbel här...

Jag hoppas vilket fall att det hinns med minst en budkväll till innan jag slutar!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0