Aurora har ont i rumpan!!

I tisdags skulle vi lyxa till det på jobbet, några av oss beslutade att åka ut o äta lunch, det händer väl ungefär en gång per år att vi kontorsråttor får komma ut ur Svänghjulets murar o träffa omvärlden på lunchen.

Scandic västhaga var målet o Therese o jag skulle vara chafförer.
Kommer in på parkeringen, hittar ingen parkering, tittar bak, ingen där, lägger i backen o PANG!!
Där står en *pip* bil med en bitter 50-årig gubbe i, japp jag körde rakt in i honom.
Han var en sådan där typisk "kvinnor-kan-inte-köra-bil gubbe"  o nu fick han ju verkligen vatten på sin kvarn.

Men som tur är så blev det inget på hans bil, vad vi kunde se, o jag hoppas verkligen inte han hör av sig o har hittat någon liten skråma någonstans. Som han själv sa, "det är ju svårt o se för alla döda flugor här framme."

Men lilla Aurora fick en repa o en spricka på rumpan, men efter omständigheterna mår hon bra o rullar vidare på vägarna.




Typiskt!! Varför ska sådant hända mig??


Kommentarer
Linn

Naaaj! Stackars lilla Aurora. Min Bettan har varit med om nästintill samma sak, men hon fick sig en rejäl spark i sidan istället. Grr...

2008-10-17 @ 08:01:36
URL: http://linnnn.blogg.se/
lally

Stackars Bettan!!!

2008-10-17 @ 12:48:28
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0