22 år o 8 dagar

Nu är det lite över en vecka sedan jag fyllde år, jag som älskar o fylla år o ha kalas o få presenter.
Men det va en riktig kalas dag!!

Började med att jag blev väckt strax efter 8 med frukost på sängen o en stoor bukett blommor i höstens färger.
Te, 2 mumsiga smörgåsar o bulle, precis som det ska vara...
 

Sedan var det dags o sätta fart, tur som jag hade så fick jag mycket hjälp av Daniel annars hade allt aldrig hunnits med.
Det blev sallad, varm smörgåstårta, tårta med två fyllningar, sockerkaka o två andra sorters kakor.
Okej en hel del hade jag gjort dagen innan men det fanns o göra trotts allt.

Men med bara ett par sekunders marginal innan de första gästerna kom å hann vi klart o vi hann städa o göra oss själva iordning o duka fram. O allt blev lyckat o smarrigt gott!!

O vilka presenter jag fick!!!
Presentkort på hm o åhlend, två plattångar (den ena byttes till en hårfön) en Prada parfym, underkläder, pengar, godis, flera buketter, små blommor som visar vilket glas som är vems o flera andra saker.
O såklart så fick jag ju också en runda på frimis av min man senare på kvällen för dte var där kvällen slutade.
Niklas o Daniel drog med mig till Frimis när alla gått hem.
Där träffade vi, Jens o lite annat folk, trevligt trevligt.

Tack alla som kom ihåg min dag o skickade sms o ringde o gratta mig!!
Tack till alla som gjorde min dag!!



Leilas bok fick vi av syster som tack för att vi haft Bamse en vecka men jag ser det mest som min, hihi Daniel får det som blir bakat ur boken istället...

Har inte några bilder på maten men det kommer recept någon annan dag för de måste ni verkligen prova...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0