Parmiddag??

Höhö ja varför inte kalla det så??

Vi är ju två par som åt middag... Men ja vet inte, det hela parmiddags grejen känns lite sådär...

Vilket fall så var Maria o Peter o Molly hos oss i lördags kväll o åt lite mat o spelade massa Wii...
Det bjöds på skinklasagne, sallad, bröd, brownies, godis, öl (för männen) o loka för oss andra, det blir lätt så när den ena kvinnan har en bulle i ugnen... ¨
Vi kom underfull med att Maria ALDRIG får välja bana till Mario Cart igen, det sköter jag... =)

Men mycket trevligt hade vi o jag hoppas de kommer o hälsar på snart igen!!!

   




Kommentarer
Maria!

Men när hann du ta kort på mig??? Det märkte jag inte ens men jag hade väl fullt upp med att välja en bra bana på Mario Kart! :)

2008-11-11 @ 20:42:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0