Nallen blir stooor

Jag har det så underbart timat så den 5 november fyller systers man år o den 6 november fyller min man år.
kan det bli mer timat än så, haha o män som är så lätta o köpa presenter till...

Men iår var ju första året att fira min man så då ville jag att dte skulle vara speciellt, trotts att jag fick höra från flera håll att jag är som ett barn som är så lycklig så fort det blir en födelsedag.
Jag var absolut mer peppad på hans födelsedag än vad han själv var, haha.

Vilket fall så önskade han sig en hårtrimmer o hantlar så det fick det bli.
Och eftersom jag evt att han älskar smörgåstårta så va ja ju bara tvungen o fixa en liten till honom, men eftersom inte varken, Wasa, Coop, Ica, Hemköp, Häls, Klippet eller något av de andra ställena jag besökte hade en ynka liten tårta så fick det bli så att jag köpte lite grejer o gjorde en själv.
Japp jag gick upp nästan en timma tidigare än jag brukar, fixade en smörgåstårta o firade honom på morgonen.. =)

Ja älskar o ge folk presenter, skämma bort dem när de minst anar det o fira alla olika dagar...



Han sa att den vad ännu mumsigare än den såg ut...

Fyllde med räksallad o räkor
 och på andra lagret
gurksallad o skinka...





Kommentarer
Sandra

Du är så otrolig lally! är verkligen imponerad av dig:)

2008-11-10 @ 22:08:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0