V I P (igen)

Jaha, i fredag var det dags för ytterligare en VIP kväll på Strömpis.

 

Thess kom förbi på lite vin o sedan kom Karro o hämtade oss o vi traskade iväg i regnet.
Vilket underbart väder o vi som hoppades på sol så vi kunde dansa under stjärnorna...
Men det hoppas vi på nästa helg, eller hur Sandy ;)

     

Posera är vi verkligen mästare på... haha

Sen hittade jag en lampa på min kamera.........

             

Sen var det tydligen några som hittade till Harrys, undra just varför?? Någon som vet??


   

 

Undra vem det var som sov egentligen???


Landade hemma i värmen med min nalle ganska tidigt dock, va inte rasande mycket folk ute.
Men vad gör det när man har ett gäng trevliga brudar med sig??

Nästa helg kör vi igen... =) Woooho...


Kommentarer
karolina

Tyst med dig! Jag blundade för att jag njöt så av min cider! ;P

2008-05-19 @ 10:02:20
URL: http://karolinas.blogg.se/
Lally

Hahaha, o jag vill bara inte vara med på kort...;)

2008-05-19 @ 12:12:59
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0