Stockholm...

image978

Klockan ringde 4.45 imorse o jag rullade ur sängen strax efter 5.
Kl 5.55 klev jag utanför dörren, o det bar av till stationen o min resa mot stora staden,
Tur jag hade Daniel som följde mig o satte mig på tåget så jag kom rätt,
Hade mycket väl kunnat hamna på tåget mot Göteborg istället...

Det har vart ää mmm OTROLIGT trevligt.
Har spenderat hela dagen på kurs "Hyreskontrakt för lokaler".
Mycket underhållande o lärorikt o mitt huvud har inte vart så fullt sedan...
Jaa... det minns jag faktiskt inte.
Men alltid trevligt o komma ut lite.
Dock ännu skönare o komma hem igen!

image980

Jag o min pärm på väg hem...



Har sett att många andra har bilder på "dagens outfit", så det ska jag också ha idag... hihi



(Men dte är inte lätt o ta kort på sig själv, tacka vet jag provrum...;)
Ljusa jeans från Monkey, svart linne o svart blus från hm,
skor från Vagabond (syns dock inte på bild). hehe



På väg hem fick jag dela vagn med pudeln Klas, hans kompis Tobi o en annan liten vovve.
Trevligt sällskap måste jag säga... Synd att det var så mycket männsikor där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0