Nosen



För några veckor sedan blev jag hemskt snuvig o täppt i nosen.
Antog direkt att dte va pollen så jag travade till apoteket o köpte
allergispray, vilket hjälpte o jag kunde andas fritt igen!!
Glad var jag tills jag märkte att sprayen gjorde mig torr i näsan o ja fick onda sår i nosen...
O trotts att jag slutat med sprayen så har inte nosen återhämtat sig.

Men som tur har jag en mamma som kan o har allt!
Gnällde lite för henne igår ang detta o vips så drog hon med mig in i sovrummet o tog fram en spray med olja.
Denna ska tydligen reparera min nos.
Jag håller tummarna för detta, o ska jag vara helt ärlig så känner jag redan skillnad efter o ha sprayat 3ggr (2ggr igår o 1ggr idag). Känns som jag redan nu kan rekomendera denna om det är fler som har eller får samma problem som jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0