Miiiitt!!!



Några av mina kompisar har tagit sig friheten att dela ut mitt nummer till höger o vänster...
Jag nämner inga namn men det ringer folk från modell ställen o vill ta kort o det kommer sms om att jag ska få gratis godis osv HALLÅ!!! Det är mitt nummer, jag själv avskyr o ge det till olika ställen men mina kära vänner verkar inte ha problem med det. Bara för att ni har mitt nummer ger det er inte rätten att dela ut det till allt o alla!
Snälla använd erat eget nummer o inte mitt...
JAG VILL INTE ATT KRETI O PLETI HAR MITT NUMMER!!!!

Tack på förhand!!!!



Kommentarer
karolina

Jo du vill visst ha godis din lilla gris!

2008-05-28 @ 16:57:16
URL: http://karolinas.blogg.se/
Guess Who????

Det finns en sida på nätet som vill ha både dina pengar och ditt telenummer.......fyll bara i formuläret och vips så dyker det ner en lite kryddad räkning på din "kommande dödsdag".......det är väl ok??

2008-05-28 @ 19:30:52
<

2008-05-28 @ 22:40:27
Maria

Vilka puckon! Jag skulle vara mogen och ge ut DERAS nummer till konstiga ställen(om du vet vilka de är som tycker att de är "roliga" förstås). Kontaktannonser kanske vore något =)

2008-05-28 @ 22:44:48
Lally

Haha, tack för tipset Maria!!!!

Jag vet vilka det är o det är mycket möjligt att jag blir "mogen"...

2008-05-29 @ 08:15:23
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0