Middag för två

Igår bjöd jag Karro på middag, det blev makaronipudding o rabarberpaj med maaasssssaaa vaniljsås...
Det va uppenbarligen gott för jag har inte varit så mätt på länge, eller säg, sedan i lördags i alla fall... ;)

Varför kan man inte sluta äta vissa saker?? Vissa saker är som gjorda för o småäta av, why???

Älskar kall mat, eller okej jag älskar all mat, Jag lever för o äta, jag äter inte för o leva...

   

Karro kollar in maten, o vem gjorde inte det... mmmuuuummmmsssss!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Såhär ser en riktigt proppis mättis Karro ut... hehe

Sen blev det inte många knop gjorda, jag föreslog en promenad o fick med mig tant på, sedan landande vi båda mycket tunga i soffan för fula betty (som inte visades) o hemmafruarna....
En kalas tisdag med andra ord...


Kommentarer
karolina

Oh herregu! hahaha... ja allt klär en skönhet, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2008-05-22 @ 07:23:35
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0