Lördag

Mina planer för lördagen var, städa, städa, tvätta, träna,
ut med Bamse o lite annat sådant kul...

Det slutade med en promenad med Bamse, shopping o årets första glass på stan med Daniel, o sedan nöjt vi 3 i solen i parken... En helt perfekt lördag...

   

Männen i mitt liv...


Jag hann också baka europas godaste rabarbermuffins, jag tycker i vanliga fall inte om det jag bakat själv, men det finns några saker jag verkligen inte kan låta bli, o dessa blev en sådan sak som jag inte kan låta bli...




Senare blev det dags o piffa till sig, Karro o jag hade planerat o ut o äta på Harrys uteservering...
Men först ett glas vin hos mig!

   

Vi åt underbar god mat, o drack många goda drinkar o shottar...
Senare komm jonna... O lite senare till kom Thess o Ingela.
l   

Sedan känns det som jag kan låta bilderna tala för sig själva...
Det var i alla fall en otroligt rolig kväll o vad jag minns skrattade jag o dansade större delen av kvällen!

      


Kommentarer
karolina

MEN TACK SÅ MYCKET! och du säger att jag är ''dålig på att ta kort'' fijdjk

2008-05-12 @ 08:45:07
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0