Hurtbullen



Jag vet inte alls vad som tagit åt mig denna vecka...
Känner mig glad o pigg i kroppen o har energi över till annat, kan det vara det att man går på högvarv hela dagarna o sedan inte låter sig slappna av till 100% när man kommer hem heller??
 
Påväg hem från friskis igår kväll kom ja o tänka på en gång förra året då ja gick upp lite tidigare för o ut o springa på morgonen, o fick för mig o kanske göra det idag med. Ställde klockan på 5,28 (men ställde den på 5,45 o 5,56 också om i fall att). Men när klockan ringde 5,28 kändes det helt okej att gå upp trotts allt, jag borstade tänderna o drog på mig träningskläderna o gav mig iväg. Otroligt skön luft ute o solen sken på mig.

Efter ca 1.5km mötte jag en annan tjej som va ute o joggade, hon log mot mig o sa hej o något chokad fick jag ur mig ett hej! Vad är detta??? Jag har aldrig sett henne förut, men vi va båda joggare kl 5,30 på morgonen.
Jag blev så glad av hennes leende o helt varm i kroppen, tänk vad ett leende kan göra.
Känns som detta kommer bli en mycket bra dag o förhoppningsvis en mycket bra helg!!

Jag är laddad idag!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0