Full fart...

Jag är så aktiv den här veckan, jag förstår inte vad som flugit i mig, men det är väl bara o passa på när det väl infinner sig lite energi till hemmet...

Går på 200% o fullt varv hela dagarna på jobbet denna vecka, så ja somna ca 40min när ja kom hem idag.
Sen blev det en joggingrunda o sen kan man tro att jag slagit i huvet...

För första gången sedan jag flyttade hemifrån (3år sedan) har jag putsat fönstren, o då ska man tänka på att dte här är min andra lägenhet, haha...
Jag säger inte att det blev topp bra, men för o vara första gången är jag stolt, o det är ju tanken som räknas som Karro så fint sa! O som att inte det va nog, jag har rensat i min underklädeslåda, den har länge irriterat mig men det är inget som jag har haft lust o ta tag i, men idag... joo idag blev det av...
Vet inte om jag dock gjorde det så bra heller, trodde mig nog kunna slänga mer, men men lite bättre ordning är det på lådan nu i alla fall...





Nehej nu är det dags o hoppa in i duschen o skynda mig till Daniel som slutat tidigare så vi skulle hinna umgås lite o inte bara sova, som det blir det är veckorna då han jobbar kvällar...
Men man får vara glad för det lilla... ;)
Lycklig som få är jag i alla fall...



Kommentarer
Guess Who????

Men du ä roli du skitunge!!!

2008-05-22 @ 20:43:40
Guess Who????

Men du ä roli du skitung!!!!!!

2008-05-22 @ 20:44:37
Guess who??

Jag skrev 2 ggr ifall du inte skulle fatta....fniss!!

2008-05-22 @ 20:45:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0