Fredag

I fredags efetr jobbet fick jag med mig Karro o hennes syster till skokanonen o skopunkten, vi hittade dock inga skor, det vi hittade var en Anna... =)
Det är tyvärr inte så ofta vi hinner ses men i fredags fick vi en liten stund av skvaller o uppdatering, vi får satsa på sommaren, då ska vi rulla runt o göra mycket roliga saker o ha filmkvällar!



Sedan blev det en promenad med min bebis, medan vi väntade på Daniel så vi kunde laga mat o mysa upp oss i soffan med en bra film, det blev Ocean´s eleven denna gång, ja vet den är gammal men jag hade inte sett den, men nu vill jag se de andra två också, en helt okej film med andra ord.

   
Stadsparken är så vackert...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0