Förra helgen

Förra helgen va en välbehövlig lugn helg...
Mitt löfte för detta år var att ta minst varannan helg lugn, det har dock inte gått så bra såhär långt... Jag kan inte hjälpa att jag har så sjukt roliga o underbara party vänner... hehe

Men som sagt förra helgen blev lugn...
Började med fredags-shopping med Karro, blev solglajjer, en blus o lite små saker.
Sedan kinamat o myskväll ( som jag har längtat efter sådana kvällar...)

Lördagen blev shopping med syster dock blev det bara en klänning (från barnavdelningen, känns skumt när man får köpa stl 160 men iaf måste sy in den...). Sedan hjälpte vi syster med familj o inviga grillen.
Söndagen fortsatte i shoppingens tecken med Karro!
O slutade med en pizza o mycket skvaller med Eve-peve..

Med andra orden en mycket lugn o skön helg...


image955

(Jag har inte bara blivit dålig på o blogga, jag har även blivit dålig på o ta kort...
kommer aldrig ihåg o föreviga allt underbart längre... Det här var det enda jag fick med mig från förra helgen...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0