Egeryds dagarna i Fornaboda

Vad sägs om 5+, regn o travdag i Lindesberg/Fornaboda??




Det var så jag o några av mina kollegor spenderade vår söndag.
Det hade vart helt underbart om solen hade skinit o det hade varit majväder, men icke.
Kallt som skrutt, men trevligt som vanligt med så underbart folk ;)

Vad vann vi? har vi råd med två öl?? hahaha

   

Mycke skulle fixas innan travet satte igång, tur att alla på Egeryds är så händiga... =)

Efter många timmar i kylan hade vi inte mycket kännsel kvar i fingrar o tår så vi letade reda på ett varmt rum...

     

Men där stannade vi inte länge trotts den underbart varma kaminen,
vi va ju tvugna o heja lite på Parry Hotter o Hälge o allt vad hästarna nu hette...


 

Väl hemma igen var jag hemskt frusen...Så en varm filt o min säng var bättre en bäst!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0