Bättre sent än aldrig

Nu har jag haft min älskade Aurora sedan i september...
O i måndags var det äntligen dags för henne o få lite vatten på sig, första gången hon blev tvättat.  JOOOO... Det va faktiskt jag som tvättade henne!!
Mamma o Pappa kunde inte hålla sig ifrån helt o hållet men mest var det jag... =)

Citat av pappa... "Varför är det roligare o putsa o tvätta någon annans bil??"
(O där gick han o små putsade på Aurora)


image956

Se vad hon skiner...

Som päronen sa, "tänk va stolt morfar hade varit om han hade fått se din bil..."
Ja det hade han verkligen varit, min älskade poffar!!
Ibland saknar jag honom mer än vanligt, tänker på honom varje dag...
Att en person kan lämna så stort hål efter sig?


Kommentarer
karolina

Seriöst, jag visste inte att hon kunde blänka så där fint och mycket!

2008-05-02 @ 19:01:27
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0