Let´s party...

Efter allt flyttande, bärande o plockande.
Var det i lördags dags för lite partaj.

Först styrde Bamse o jag stegen mot Jonna för en drink.
Sedan lämnade vi Bamse hos mormor för o ta oss till O'learys, vi mötte upp de andra o det blev en trevlig middag med melodifestivalen o annat löst.
Det blev en sväng om på Strömpis o ett par svängar o några stuts på Harrys sedan hämtade jag Bamse hos mormor o vi drog oss tillbaka i vårt hem....

image844

Jonna o hennes man..

image845

image847

Mumsig mat!!!

image848

image849

Vissa är bättre än andra på o fira vinnaren i melodifestivalen!
Heja Charlotte...

image775

Vi vet hur man firar!

image850

image851

Underbar kväll med underbart sällskap som vanligt!!!
Man kan nästan tro att jag snart håller på o tröttna på alla dessa underbara o fantastiska kvällar med världens bästa sällskap hela tiden... Men NNNÄÄÄÄÄ....
Jag trivs bra med det... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0