Krigsstigen




Idag är jag på krigsstigen!

Så förbaskat trött på allt o alla som gnäller, trasslar o är allmänt otrevliga! 
VARFÖR??? 
Vad gör det så svårt o vara lite snäll o hjälpsam?? 
Lite glad, vad kostar ett leende o ett snällt ord, eller varför inte bara ett Tack?? 
Uppskattning o hjälpsamhet finns inte det nu för tiden? 
Låter som jag är 95år o sitter o gnäller på dagens ungdomar...

Men tyvärr är ja knappt 22år o gnäller på de något äldre...
Absolut inte alla, men de sista dagarna verkar jag varit omgiven
av alla pundhuven som finns i den här staden...

AAAAAAHHHHHH.....!!!!!!!!!!!!!!
Se upp för nu är jag arg! 

Citat av Maria: 
Bläk, bläk, bläk! 






  


Kommentarer
Anonym

Bläk, bläk från mig med........jävla "B"!!!!!

2008-03-19 @ 19:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0