Hem eller inte?

I början av veckan såg det mer än mörkt ut för att få flytta hem.


image840

image841

Men tack vare Goran o Mini så blev det som jag hoppats o hållt tummar för i över 3 veckor...
Jag fick flytta hem!!!
Fredag 14/3 va en underbar dag det bar av från päronen o hem till mitt eget lilla hem!
O ack vad fint det blev, super nöjd är jag!

image842

Än så länge ser det lite tomt ut, men snart kommer pappa hem o då får ja ordning på allt som ska skruvas upp.


image843

Ett "litet" getingbo som "gubbarna" hittade i min ventilation.
Antar att de lämnade kvar det som en trevlig inflyttningspresent...
Kanske borde man lacka det o spara det??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0