Fix o piff

Äntligen är päronen hemma så idag kom de hit o hjälpte mig o piffa o fixa lite.
Fått upp gardiner, tavlor, hyllor, lampa o lite annat.
Känns redan så mycket bättre, nu kan jag knappt få mer ordning innan jag har shoppat lite nya saker.
Vill ha allt klart nu, vill bara åka till IKEA o lite andra ställen o köpa allt NU!!!
Men får nog vänta med ett par saker o köpa lite i taget.

Men kan jag inte träna imorgon (pga min "lilla" vurpa som resulterade i ett svullet o sårigt knä) så blir det kanske en sväng till IKEA. En hatthylla, ett skoställ o 2st fotpallar är jag riktigt sugen på...

                    




Kommentarer
Karolina

Jag kan åka med dig till IKEA! Då kan vi ligga lite längre i den där sköna soffan :)

2008-03-26 @ 23:44:43
URL: http://karolinas.blogg.se
Guess who??

Snyggt med dammsugaren i fokus.........hahaha!
Sluta sug på struten nu Catrine!!!!!

2008-03-27 @ 19:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0