De fyra fantastiska flickorna... Tillsammans igen!!

Örebro hade fint besök från stora staden Stockholm. SANDRA va i stan!!!!

Lördagen började med lite shopping för Jonna,, Karro, Sandra o mig.
Vi skilldes för o lite piffning o samlades återigen hos Karro för vin o skvaller.
Traskade vidare till Strömpis för underbart god middag.
Sedan ägde vi stället o dansade skorna av oss.
MYCKET lyckad o rolig kväll!

image826

image827

image828

image829

Jonna visste knepet för o bli bra på kort:
Tungan i gommen, något öppen mun, slappna av i ansiktet o ta kortet någon uppifrån.
Men ja vet inte det, tycker mest jag ser förvirrad ut... haha
Får nog träna på det där...

image830

image831

image832

image833

image834

Tant ser ut som ett yrväder..

image835

Jonna på G på dansgolvet...


Kommentarer
Linn

Äsch, tant är schnygg!

2008-03-11 @ 10:45:34
URL: http://linnnn.blogg.se
karolina

Haha, jag har hittat en film, där jag har filmat mig typ 04.56 på toaletten. Jag säger: Jag mår inte bra, IIINNNTTTEEE bra!

2008-03-11 @ 13:08:08
URL: http://karolinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0