Aktivering

Kl 10.30 ringde det på min dörr, det va Therese som tyckte det va dags för mig o Bamse o masa oss ur sängen o ta en promenad i solen, vilet hon hade helt rätt i.
Ca en timme senare kom vi hem, trötta, hungriga o nyttiga.

Blev tyvärr en liten tupplur efter det, sedan en dusch, en sväng till mormor o efter det hämtade jag upp Karro.
Det var dags för aktivering, en sväng till IKEA o Coop i Marieberg.
Inhandlades ett soffbord som jag nu mycket stolt kan säga att jag skruvat ihop helt själv!
O ack så fint det blev!
Lite mt o annat gott fick också följa med hem, något som inte händer ofta är att jag köpte godis!
Efter ytterslite övertalning av Karro föll jag för frästelsen o unnade mig lite godis.

image852

Karro letar ekologiskt!

image853

Aurora behövde lite mat o fick samtidigt lite omvårdnad av Karro.

image854

Bamse va inte så sugen på o hjälpa till med bordet...

image856

Men det gick ju bra i alla fall...
Mycket nöjd är jag!




Kommentarer
Sandra

Vad snyggt det blev med det där bordet!

2008-03-18 @ 10:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0