Ytterligare en helg

Ytterligare en helg har gått förbi.

Fredagen efter jobbet började med att Daniel o jag mötte mamma på jobbet o blev vaxade.
Jo det är sant, jag vaxade benen, SMÄRTA!! Han vaxade ryggen, o var helt oberörd... MÄN!!!

Sen åkte vi till kalas på landet, syster blev ett år äldre o vi grillade, invigde poolen, skrattade o drack vin...
Vilken tur att jag fick hjälp ner i poolen, fy bubblan, jag som hade piffat till mig!!!
Vid 22.30 tiden var vi hemma o somnade som två klubbade sälar.

Lördagen började med en snabb sväng på stan, på jakt efter piratkläder, blev en sjal o sedan cyklade vi mot 5års kalaset. Daniels systerson Casper fyller 5år i veckan, det blev pajet, glass o annat mumsigt o åter igen träffa släkten.
Fick frågan om när vi skulle gifta oss o skaffa bebisar, svaret blev ett stort skratt... hehe
Kvällen tillbringade vi med pizza o film, ovanligt??
Nää men mycket mysigt.

Idag söndag sov vi eller jag länge o sedan blev det lugnt fram till jag hämtade Karro för en dejt på äventyrsgolfen.
Äntligen hade vi tid för en dejt, det va 1.5 veckor sedan vi sågs, hemskt!!!

Det verkar tyvärr som att min kamera har tagit semester denna vecka, blev knappt några kort tagna.
Får ta tag i det till nästa helg då det är midsommar, vad händer då???







Vissa banor var ju skummare än andra, men trotts att Karro hade spelat förut o jag inte så VANN JAG!!!
Moohahaha... thihi!



Kommentarer
karolina

Vadå att jag hade spelat förut och inte du?! Käften med dig, du var ju iväg och spelade med hela Daniels släkt! OCH DET VAR BARA FEM POÄNG!



Hatar dig.

2008-06-16 @ 12:49:44
URL: http://karolinas.blogg.se/
Lally

Men haha, det va ju inte på samma bana, denna va ju ny... 5 p är mycket!!!! heheh O det viktigaste är JAG VANN!!!! (om det så bara skulle vart 1poäng)

2008-06-17 @ 07:38:36
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0