Sushi in the park

Lördagen blev lugnt, lite shopping med Maria (Daniels syster) o sedan hem o piffa till mig.
För Eve o jag hade picknick i Stadsparken, vi åt sushi, drack vitt vin o mös till fullo!

Sedan hem till mig för en drink o lite mer piffning o sen rullade vi till Harrys, träffade lite kända ansikten skrattade, dansade o drack öl. Runt 2.00 mötte vi Daniel, vi begav oss för o köpa pizza, Gunnar bangade dock precis när vi kom till Palett, dock slutade vi på Elvis då ingen jäkla pizzeria i stan tar kort (inte de som har öppet 2.30 iaf).
Tillslut fick vi våra pizzor så vi gick hem till Herr D o åt o lyssnade på musik innan vi följde Eve hem, när vi äntligen dejtade kuddarna va klockan redan, 4.30...

Dock en mycket mycket mysig kväll!!



   
 
 

 
En sjukt rolig kille, hoppas man träffar han igen!



Kommentarer
karolina

Gu vad mysigt ni ser ut att ha haft det!

Seriöst Lally, är det han jag ''borde'' ringa? Som tyckte att jag var söt?

2008-06-09 @ 13:23:05
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0