Spå dig själv...

Kollade igenom gamla blogg inlägg av en hemlig anledning...

Hittade då en inlägg där jag hade vart inne på hennes hemsida o provat "spå dig själv"
Provade igen o ja man kan ju tro att mitt liv är på topp o ja ja klagar faktiskt inte... 

Har ju underbar familj, underbara vänner, underbar pojkvän, trivs kalas på jobbet, älskar min lägenhet, träningen går bra, sommaren är här o ja det känns nästan lite fånigt bra. 
O som Maria sa häromdagen på sin blogg, "Eftersom det här är min blogg får jag skriva vad jag vill..." o nu skryter jag om mitt liv just nu... thihi

Detta blev i alla fall resultatet... 
Prova du med, o joo Helene det är Gratis!! haha  


Kärleksfulla kramar kan bli dina om du bara vill för här säger stjärnorna att där finns en hemlig beundrare som så gärna vill vara din vän och känna kärlekens sötma tillsammans med dig. Så följ ditt eget hjärtas val så får du rätta vännen vid din sida.

Nu blomstrar kärleken i bästa tappning om du bara själv så önskar, även vänliga ord sägs om dig så du måste vara verkligt omtyckt. Nu kan du få en ny uppvaktande vän och därmed chans till ny romantik. Kortet ger dig även framgång hos vänner.

Nu kan det vara rätt tid för dig att söka dig en annan tjänst. Det lyckosamma kröner nu din väg i livet till framgång. Vill du testa din vinstchans vid spel på hästar så ska det vara en bra chans till vinst. Den goda hälsan följer dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0