Söndag

Idag har jag...

Myst, kört hem min bakfulla pojkvän, badat o haft picknick med Karro, jobbat, fikat med Karro o Jonna, hälsat på hos mormor, lagat matlåda, o nu sitter jag hör framför tv:n o bloggar för fullt...
Men nu får det nog vara dags för sängen snart...
Imorgon är det jobb igen, inte säker på om jag är så sugen på o jobba, trivs bra med o vara ledig när det är sådant här väder. Men det är en kort vecka o den har endel roliga saker o inplanerade såhär långt.



Karros frisyr va inte o leka med idag, haha

 

Vi åt årets första Piggelin (i alla fall för mig)
Denna sommar kommer bestå av, sol, bad, cola o piggelin!!!










Kommentarer
karolina

OH FY I Hvete

2008-06-02 @ 09:45:04
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0