Pannkakor



Idag blev det pannkaks-race på jobbet!

Helene o jag delade stolt första platsen med 8st pannkakor var...
Maria kom på andra plats med ynka 5st...
O kicki fick i sig knappt 5st...
Illa illa, nästa gång ska Therese vara med o se om hon kan klå oss på 8 pannkakor...
Hehe, det gäller o ha barnasinnet kvar... ;)


Kan tyvärr inte rekommendera att träna samma dag som man deltagit i en pannkakstävling, haha.
Kände under hela passet hur de levde sitt eget liv i min lilla mage.
Även magkatarren fick sin del av pannkakorna, det dröjer nog ett par dagar innan jag blir sugen på pannkakor igen, men säg till om ni ska tävla, jag vet minst två som deltar... hihi!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0