Harrys här kommer vi

Karro o jag beslutade till slut o dra till Harrys för lite mat, vin o dans.
Jo vi hade planerat en lugn helg, men va fasen vi är unga, det är nu vi kan parta o göra precis som vi vill.
Vi åt underbar bakadpotatis med skagenröra o träffade massa roliga människor o lite löst folk som tror för mycket om sig själva, haha o så klart träffa ja farbror Thomas!

 Såhär såg jag ut kvällen till ära, nu har jag använt min randiga för första gången, trivdes kalas!

         

En kalas kväll, som slutade med Daniel på Max, eller ja vi gick till Max för o hämta mat, sen gick vi hem o sussade gott!


Kommentarer
Anonym

va då farbror ??? Ser inte så gammal ut

2008-06-02 @ 19:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0