Fredag

I fredags fick blev Bamse o jag "jagade" av en pittbull som smitit från sin ägare, jag fick åka till Lindesberg för o hjälpa till när de första hyresgästerna till Ågården fick sina nycklar o öppnade dörrarna till sina nya lägenheter.
Det va otroligt varmt o det va helt underbart o hoppa ner i plurret.
Japp i fredags var det dags igen, fick med mig Daniel till Hjälmarbadet igen, det är mitt favvo ställe just nu, jag hoppas det blir mycket tid där i sommar.

Efter bade åkte vi till Coop o handlade, träffade mamma o pappa o prata lite med dem.
Sedan hem till Daniel för o köpa pizza, första gången i mitt liv som jag åt kebabpizza, mumsigt!
Det blev lite glass o godis också. Jag kommer rulla fram om jag fortsätter såhär, haha!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0