6 juni Sveriges dag

Ja hur firar man Sveriges nationaldag??
I år var en av de bästa national dagarna jag någonsin haft, en helt perfekt dag!

Vi sov länge o runt tolv tiden kom Daniels syster o sambo o hämtade oss, vi åkte hem till mig o hämtade lite grejer o shoppa med oss det sista nödvändiga, frukt, dricka, skvaller o lite annat...

Sedan åkte vi ut med båten hela långa dagen, vi fiskade, läskte skvaller, solade, badade, åt i Katrinelund, hälsade på hos min kära syster o hade en helt underbart kalas dag med andra ord.
Vi puttrade in i hamn igen runt ca. 23.00, lagom trötta avslutade jag o Daniel dagen med mat från Max o ca 20min in i en film beslutade vi o sova istället. "Sjön suger" sägs det, o ja det vill jag lova, sov som en björn gjorde jag! 

        



Sämmre utsikt kan man ha!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0