Vaxning nr 2

Japp igår var det dags för vaxning nummer 2.
Denna gång blev det syster som fick utföra detta, o njo ja måste nästan erkänna att det gick bättre.
Vet inte om det var för att vi pratade hela tiden eller om det var för att jag inte vågade gnälla lika mycket eller om det händelsevis kan vara så att det var för att det var andra gången på kort tid??
Jag vet inte men jag har lovat mig själv att jag ska fortsätta med detta, jag ska sluta raka benen o hoppas på att detta blir lättare o lättare o mer o mer hårfri med åren.
Det får det fanken vara värt, det är ju tur man inte ska dejta nu, mannen får glatt leva med lite håriga ben då o då... hihi

Efter vaxningen traskade jag o syster hem till mig för o lägga musik på hennes nya mobil vilket tyvärr inte alls gick bra, men det va en trevlig stund. Jag är så glad att jag har så bra kontakt med min syster.
Trotts att hon snart är tant så kan vi prata om nästan allt o vi har roligt ihop.



Tyvärr är detta inte mina ben, kanske får ja även snygga ben på köpet av vaxningen?
Kanske kan lite "överskott" följa med när vaxet dras bort, hoppas kan man alltid!




Detta är min systers nya coola mobil.
Nog är den snygg alltid men tror inte jag skulle vilja ha den,
det där med knappar direkt på skärmen, nää det är inte min grej...
Men snygg är den...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0