tlött...

Idag har jag sovit lääänge, helt sjukt trött vad jag var!
Sen blev det en sväng ut o springa o en fika med mormor.
O sedan vidare till Jonna för en fika till.. haha
Känns som jag inte gjort något annat denna helg än o ätit o fikat.
Beach 2008 kan ju gå någon annanstans...

Tillägg: Karro var också med på fikan hos Jonna o hade bakat en mycket god rabarberpaj, om än lite fuskig, men det får man ibland, god var den i alla fall... Hon är så duktig lilla bengbulan... ;)

O äntligen har jag tagit tag i o städa här hemma, dammsugit o torkatgolvet vilket var mycket mer än behövligt.
Så nu är det lite finare här hemma, men imorgon måste jag ta tag i o plocka lite o skura lite mer.
För på tisdag kommer syster på besök o då måste det ju vara fint... hihi




Nu dags o sova!!
Ska tydligen upp o träna imorgon bitti...
Natti natti...



Kommentarer
karolina

Du nämnde ingenting om att jag var med på fikan, ELLER HADE BAKAT PAJEN. Skit stil!

2008-07-07 @ 13:07:32
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0