Sista dagarna

Det blev dags för lite kvalités tid med lite nära o kära denna vecka, ska ju bara vara borta en vecka men i alla fall...

I torsdags efter jobbet åkte jag o köpte pizza o sedan vidare till mormor för lite "flöt-mys", orlade dock bara en halv pizza men sen va ja så mätt att ja knappt kunde röra mig.
Rullade hem för o tvätta o sen vidare till päronen o vattna o klippa gräset.
Sen blev det inte mycket mer gjort den dagen....



Idag har jag fixat det sista, växlat pengar, shoppat lite sista minuten saker, lämnat saft till Ulla hos mormor, lagrat musik till syster, bakat muffins (skink o ost) som jag ska ha o äta imorgon bitti, o såklart, packat...
Det är trist o svårt o packa så det drar ja oftast i det längsta på.
Men idag fick jag lite sällskap, kan dock inte säga att Karro o Jonna var till så stor hjälp men i alla fall...
Haha, det va sällskap o det är alltid trevligt!!

Men det blev en paus i packandet för en sväng till Mcd o nu mår man som man förtjänar men gott är det.
Vi provade deras "nya" glass med bilar i, karro tyckte toppen ja tyckte okej, men Daim är bättre.
Vi fick även var sitt rosa fint glas, perfekt för sommarens drinkar...;)

 

Nehej klockan är ställd på 3.30 o taxin kommer o hämtar mig 4.30 så det är nog lika bra att jag dejtar kudden några timmar. undra om jag kommer kunna sova?? Hmm, troligen hoppas bara jag vaknar i tid...

Sov gott så hörs vi om en vecka för nu drar jag på SEMESTER!!!!!


 

Hej då Sverige!!
Salut France!!!





 



Kommentarer
karolina

Men gu, haha! vilka hemska bilder! Det ser ut som om jag är rädd att någon ska ta min burgare!

2008-07-11 @ 09:55:14
URL: http://karolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0