semester??

När familjen är på semester får jag lite extra, jag har ett till hus, där det ska vattnas blommor o ta in posten o en till lgh där det ska vattnas blommor o klippas gräs...
Suck, men snart är dte min tur o ha semester, jag ska inte göra något!!!
Jag ska bara njuta o luta mig tillbaka.
Vad finns för planer för semestern då??

11/7 Går planet till päronen i Frankrike, en hel vecka av bara sol, bad, värme o shopping!!

En eller två resor till sthlm blir det nog, o förhoppningen är att dte blir några dagsturer till någon annan stans.

Halv bokat är att den 29/7 Bär det av till Kolmården
O igår kom vetskapen att vi kanske ska stanna kvar där hos Daniels päron o tälta o spela golftävling...
Får se hur det blir.

Hoppas på att sommaren kommer bli välfyld med bad o glass i alla fall...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0