Sandy in the big city

Idag rullade jag ur sängen redan 5.45, anledning??
Planen var att åka till Sthlm o träffa Sandra, skulle tagit bussen men den blev full så fick bli tåg.
Tåg verkar vara min nya grej, har aldrig i mitt liv åkt så mycket tåg som jag gjort de sista månaderna, men jag klagar faktiskt inte, det är ganska mysigt.

Vilket som så har Sandra o jag haft den absoluta toppen dagen!!!
Vi började vår vandring mot djrgården o övervägde museum ett tag men till min glädje så valde vi Skansen, jag älskar verkligen o kolla på djuren.
Efter ca 4 timmar (om inte mer) där inne begav vi oss på jakt efter ett ställe för lite lunch, hittade underbara sallader i Gallerian o sen drog vi runt lite på stan o åt Ben & Jerry glass (finns det bättre???).
Vid 18.07 skulle jag ta tåget hem men eftersom jag har tappat en o annan hjärncell så läste jag såklart fel.
Tåget gick hem 19.07 o vilket var tur enligt mig för då hann vi med ett glas vin o lite mer skvaller.
Undra om tjejer någonsin får slut på samtalsämnen??
Vi verkar inte ha det problemet i alla fall, inte en tyst minut för oss inte... hihi

  På väg...

   

 Sandra var mycket glad för o få vara på Skansen...

 Även jag var glad!!!
    

    



Har jag berättat att Sandra ska flytta till Umeå o plugga??
Hon ska bli tand-tant... Passar henne till 1000%
Idag visade hon hur hennes nya lägenhet kommer se ut...
Hon är sååå lycklig över sin lägenhet... =)

Se bara...

 

   

Vår underbara lunch!!! yammi!!!

 Mitt nya jobb som säljare av Panda tidningen, mycket bra tidning!!! ;)


En mycket glad Lally efter en helt perfekt dag innehållande mycket av livets goda!!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0