Regn

Daniel bad mig vattna hans blommor så jag tog med Karro på en promenad till väster för att utföra denna uppgift.
Vi hann till Ica innan det började komma några små stänk o strax efter öppnade sig himmlen..
Utan jackor eller paraplyer fortsatte vi mot väster.
Japp, vi blev dyngsura o det värsta var, det sluta inte till vi skulle hem heller.

Så eftermiddagen har jag spenderat i soffan under täcket o tittat på film.
Mycket mysigt i o för sig...
Blev dock lite små avis när jag fick sms från mannen o de har strålande sol o badat hela dagen,
det är tydligen i Nortälje man ska vara (eller var de nu är...)
Men snart kommer han hem o då hoppas jag han tar med sig solen hem.

 

Vi tog en paus i trappen i hopp om uppehåll... Men icke...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0