My hunnys!!

Äntligen kom mina två små hem från långt-bort-i-stan...
De har varit borta hur längesom helst o äntligen kom de hem så jag fick krama om dem.
Elin har tyvärr redan åkt tillbaka till Skottland men Bk är fortfarande hemme, så snart hoppas jag få träffa henne igen.
O den gladaste nyheten av alla är att de tänker sig till baka till SVERIGE!!!
Tyvärr inte Örebro, men jag är flygande glad att de kommer till Sverige igen, vilket betyder att jag kan träffa dem nästan när jag vill.... WWIIHOOO!!!



Elin o Bk när Eve o jag hälsade på i Skottland...



Jag fick ett glas i present, det har blivit en liten tradition, jag har ett från New York, ett från Skottland o nu  ett från Ecuadore... Snart dags att vi provar dem så vi vet att de fungerar... thihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0