Middag för två

Efter en super mysig dag med Karro åkte jag hem o lagade middag för två..
O förvånande nog var den andra just Karro, hihi.

Det blev lax med sallad o potatis, morotar o palstisar i ugnen, mumsigt till tusen om jag får säga det själv...


Eftersom vi blev sjukt mätta blev det en promenad med Bamse o sen landa vi i soffan vid en underbar film, Karro o Jonna har pratat mycket mycket om den o jag har nu hittat en av mina nya favvo filmer.
Dagboken, den är ett måste o se, något mer romantiskt får man leta länge efter, UNDERBAR film!!!

Jag sökte dig och fann mitt hjärta...

Men efter en frisk promenad o en så bra film fanns det mer plats för lite annanaspaj.






En väldigt mätt Karro!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0