Hej hopp igen!

Japp då var man hemma igen!
(Kom iof hem redan i fredags...)

Har haft det helt totalt underbart!!!
Solat, badat i poolen, badat i havet, shoppat, shoppat, ätit god mat, druckit gott vin o goda drinkar o massa annat.



En typisk tempratur på min semester!!

O som jag beslutade innan jag åkte så har jag inte gjort något alls.
Jag har haft en helt träningsfri vecka o bara blivit bortskämd av mina päron.
O som jag har blivit bortskämd... Mm... finns det något bättre än o få
mamma o pappas mat i en hel vecka??
(Förutom våra restaurang besök...)
Frukost framdukan varje dag o någon som säger,
"God morgon, dags o gå upp, frukosten är klar, borsta tänderna du så bäddar jag sängen..."
Japp det kallar jag bortskämd, men så har jag väl alltid varit lite av pappasflicka... ;)


Lite bilder från våran vecka...

 två flugor i samma familj...

 Så fin bild på mamma...

  En glad pappa...

 Stora båtar finns det gott om i Antibes
O även gigantiska båtar, med allt från bilar till helikoptrar ombord...

 

 Mamma va ju tvungen o ta årets badbild såklart...
Men dte va innan min super bränna kom in...;)

 Grannens katt tog varje dag en tupplur i grönsakskorgen.. så söt!

 Mamma o jag tog en dagstur till Cannes för shopping med kändisarna.
O japp, shopping blev det, en klänning, en tröja, o fyra väskor för min del...

 Poolen precis utanför balkongen...

 En typisk kväll, drink, godis o Yatzy...

O till sista min reskompis!



Detta är Igge igelkott, o han har följt mig troget under resan... hihi



När jag äntligen kom hem i fredags natt, kom jag med tåg kl 00.05 o fick med resväska o väska gå genom hela Örebro.
Jag mötte många många fulla människor påväg ut för partaj.
Efter min långa resdag såg jag ganska trött o sliten ut o många skeptiska blickar fick jag.
Haha, ja det va väl inget man ser varje dag.
Men ack så skönt o vara hemma, men nog vill man tillbaka värme o avkoppling!!






Kommentarer
Anna

Hm, ja den där igelkotten har man ju hört en del rykten om.. ;)

2008-07-22 @ 17:49:03
URL: http://nanannan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0