Dagen D

Idag är den stora dagen D...

Dagen Då Daniel lämnar mig i tre veckor...
Min älskling hade sedan länge planerat att åka på semster o fiska med två kompisar som de brukar, deras tradition.
Vad kan jag göra?? Jag tänker iaf inte låta det se ut som jag tycker om det för det gör jag verkligen INTE!!!
Men men, jag jobbar ju en vecka till sen blir det som sagt en vecka i frankrike o den 3e veckan har jag lite lösa planers en kommer han hem o då har vi planer ihop... O som jag längtar, o det är "bara" ca 20 dagar kvar till jag får träffa honom igen. Sen har han ju lovat mig en veckas semster ihop senare i höst, så jag får väl försöka överleva utan min plutt ett tag.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0