Heldag med Theresé

Började lördagen med o sova lite för länge, men hann upp på stan i tid för o träffa Therese.
Vi sprang ut o in i affärerna på jakt efter de rätta partykläderna...
Tillslut hittade vi det rätt o Therese hittade även lite extra.
Det blev en topp för mig o en skjorta för Therese..

Hämtade Therese saker o sedan hem till mig för lite mat, slappning, piffning o drinkar/vin.
Traskade till Harrys vid 21 tiden där vi drack mer vin o åt plockmat.
Hade otroligt skoj, träffade trevliga människor o dansade loss totalt.
Som vanligt ägde vi dansgolvet!!!

image725

Therese på Ica...

image726


image727

Den tjejen kan posera...

image728

image729

Mumsiga drinkar hos mig, gjorda av mig... ;)

image730

Hon kan verkligen piffa upp ett kort... *L*


Snart kör vi igen, Örebro är inte sig inte likt sedan vi träffades... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0